Η συγκλονιστική μαρτυρία της Ζαχαρένιας Ραυτοπούλου

Συγκλονιστική μαρτυρία έκανε η κ. Ραυτοπούλου στον δημοσιογράφο κ. Δημήτρη Καρύδη στην Κερκυραϊκή χώρα.

Η Ζαχαρένια Ραυτοπούλου είναι μία απλή αλλά περήφανη γυναίκα. Η ίδια έχει την βεβαιότητα ότι παλεύει για την Υγεία, το πολυτιμότερο αγαθό, το οποίο είναι σε θέση να εκτιμήσει αφού ο άντρας της από 30 χρονών έχει σοβαρό πρόβλημα υγείας. Εκτός από το σύζυγο, έχει και τρία αγόρια.

Όλα αυτά τα χρόνια παλεύει μόνη της να τα φέρει βόλτα. Ολο το χωριό ξέρει το πρόβλημά μου. Ας ακούσουμε τι είπε. Είναι τόσο αυθόρμητα αυτά που λέει, η ίδια τα λέει και συγκινείται, αλλά για ευνόητους λόγους, προστασίας της, μεταφέρουμε μόνο μερικά, χωρίς να αλλοιώσουμε τίποτα.

«Καθόμαστε κάτω, κάναμε καθιστική διαμαρτυρία, χωρίς να κάνουμε κάτι και λέγαμε τον εθνικό ύμνο. Σε μία στιγμή έρχονται η αστυνομία και μας τραβούσανε από τα χέρια να σηκωθούμε από εκεί που καθόμαστε. Ο ένας μού τραβούσε το ένα χέρι, μού το πήρε πίσω, το δεξί, ο άλλος από το άλλο και με σηκώσανε και με πήρανε σαν όμηρο μες στο τζιπάκι. Με κρατούσαν εκεί και το πλήθος, ορμηξε και είπε αφήστε την κοπέλα να κατέβει και θα σας αφήσουμε να περάσετε.

Ο κ. (…….) είναι υπεύθυνος για όλα ήρθε εκεί και είπε στον άντρα μου που ήρθε για να τον δούνε που έχει πρόβλημα ότι θα με αφήσουν ελεύθερη. Αυτό δεν το κράτησε. Και με πήρανε από μέσα από το ΧΥΤΑ κατευθείαν για την πόλη. Και εκεί το πλήθος, γίνηκε αυτό που γίνηκε. Το μακελειό. Υπεύθυνος είναι ο (……). Για όλα αυτά. Εδωσε το λόγω του ότι θα με αφήσουνε ελεύθερη και εκεί αγρίεψε ο κόσμος. Μπορούσαν να περάσουν από αλλού. Από άλλο δρόμο. Θέλανε να μας χτυπήσουνε.

Μετά με πήγαν στην Ασφάλεια στην πόλη, στις Αλυκές Ποταμού. Και στο δρόμο τόσο πολύ τρέχανε, κοντέψανε να με τσακίσουνε. Σιγά ρε παιδιά τους είπα, θα με τσακίσετε.
Η κατηγορία ήταν ότι «έκανα ξυλοδαρμό σε αστυνομικό. Αν είναι δυνατό εγώ να κάνω ξυλοδαρμό σε δύο θηρία αστυνομικούς να χτυπήσω εγώ μία γυναίκα 65 κιλά».
Μετά με πήγαν στα κρατητήρια. Δεν έκανα κάτι κακό. Καθιστική διαμαρτυρία έκανα. Δεν είχα δει εισαγγελέα.

Φοβόμουν. Εμένα με πιάσανε πριν τα επεισόδια. Δικηγόρο με άφησαν να δω. Είδα τους δικούς μου, κάποιον του ΚΚΕ και δικηγόρους. Την άλλη μέρα το πρωί μου είπαν ότι θα με πάρουν στον Εισαγγελέα. Μού πήραν δακτυλικά αποτυπώματα, μού βγάλαν φωτογραφία, με πήραν στον Εισαγγελέα. Με πήραν για τη δίκη, αναβλήθηκε για σήμερα. Μού είπαν είσαι ελεύθερη και τη Δευτέρα θα γίνει η δίκη.

Ο σύζυγος έχει σοβαρό πρόβλημα υγείας. Το έχει από 30 χρονών και γι’ αυτό προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για τα παιδιά μου, για την υγεία τους. Επειδή υποφέρω πολλά χρόνια και το ξέρει όλο το χωριό. Αγωνίζομαι για την υγεία των παιδιών μου. Τρία αγόρια. Δε φοβάμαι, παλεύω για 4 άντρες. Και τα παλεύω μόνη μου όλα. Και δεν έχω σκύψει το κεφάλι με το πρόβλημα που έχω του άντρα μου και τα παλεύω μόνη μου όλα. Θα σκύψω τώρα το κεφάλι; Δεν το σκύβω. Σηκωμένο το κεφάλι.


Πηγή:
Κερκυραϊκή χώρα

Σχετικά άρθρα:
-Οι πολεμοχαρείς ιθαγενείς του Νότου - Βίντεο σύλληψης της κ. Ραυτοπούλου
-Άκρως προκλητική η στάση της Αστυνομίας
-Ανεβλήθη η δίκη της συλληφθείσας από τη Λευκίμμη