ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΛΕΣΣΗ

Δεν θα έπρεπε να δεσμευτεί εκτός απο ΧΥΤΑ και για ΧΥΤΥ ???

Δέσμευση Κώστα Λέσση: «Ο ΧΥΤΑ Νότιας Κέρκυρας δε θα λειτουργήσει». (Βίντεο)

«Με Δήμαρχο τον Κώστα Λέσση, ο ΧΥΤΑ Νότιας Κέρκυρας δεν θα λειτουργήσει», δήλωσε ο νέος Δήμαρχος μιλώντας στην εκπομπή Μαζί το Μεσημέρι αναφερόμενος σε όσα ακούγονται αναφορικά με την λειτουργία του ΧΥΤΑσύμφωνα με το ρεπορτάζ του corfutvnews, από όπου και το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ

Όπως είπε: «Λυπάμαι πάρα πολλούς που ακόμα και σήμερα παρερμηνεύουν την θέση μου. Έχω πει εγώ δεν έχω καμία κομματική δέσμευση ο ΧΥΤΑ δεν λειτούργησε υπό τις ευλογίες τις δικές μου αλλά άλλων. Με δήμαρχο τον Κώστα Λέσση δεν θα λειτουργήσει ο ΧΥΤΑ».

Η αλήθεια είναι ότι κατά την επίσκεψη Κ. Μητσοτάκη πριν από μερικούς μήνες στην Κέρκυρα και κατά δήλωσή του η ΝΔ στην οποία ανήκει και ο νεοεκλγείς δήμαρχος Νότιας Κέρκυρας Κ. Λέσσης είναι υπέρ της λειτουργίας του ΧΥΤΥ Λευκίμμης, όσο και αν κάτω από το βάρος των αντιδράσεων επιχείρησαν να ανασκευάσουν τις δηλώσεις Κ. Μητσοτάκη. Από την άλλη δεν έχουν ξεκαθαριστεί οι θέσεις του Κ. Λέσση για τη διαχείριση των απορριμμάτων. Μένουμε στη συγκεκριμένη δέσμευση και ας ελπίσουμε να ισχύσει.

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα.


hhttps://www.youtube.com/watch?v=LXFY_vaSy1w