Αφέθησαν ελεύθεροι τελικά οι 2 συλληφθέντες χθες το βράδυ

Αφέθησαν ελεύθεροι τελικά οι 2 συλληφθέντες χθες το βράδυ. Είχαν συλληφθεί το πρωί τις 30 Αυγούστου 2008 για τα επεισόδια που έγιναν στην διάρκεια συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Λευκιμμαίων την Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008.

Ο συνταξιούχος κ. Γαστεράτος Κωνσταντίνος ετών 75 και η κα. Κάντα Σοφία ετών 64 οδηγήθηκαν με δόλιο τρόπο στο αστυνομικό τμήμα Λευκίμμης και μετά στάλθηκαν αμέσως στο τμήμα της Ασφάλειας στην πόλη της Κέρκυρας χωρίς να έχουν ιδέα για το τι πρόκειται. Εκεί, τους απαγγέλθηκαν οι κατηγορίες της εξύβρισης και ρήψης αυγών συμπεριλαμβανομένων και γιαουρτιών κατά του Δημάρχου Λευκίμμης κ. Σπύρου Γατσούλη. Στην συνέχεια προχώρησαν σε καταθέσεις χωρίς την παρουσία δικηγόρου και κρατήθηκαν μέχρι να συλληφθούν και οι υπόλοιποι 8 από τους 10 που συνολικά κατηγορούνται σε αυτήν την υπόθεση.

Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Γαστεράτου ο τρόπος της σύλληψης του ήταν δόλιος και άνανδρος.

«Είχα γυρίσει από τα χωράφια όταν ένα περιπολικό στάθμευσε απ’έξω σπίτι μου. Τρεις αστυνομικοί στάθηκαν στην αυλόπορτα και φώναζαν το όνομα μου. Η γυναίκα μου που τους άκουσε πρώτη (εγώ ήμουν πίσω από το σπίτι δεν τους άκουγα) βγήκε έξω για να δει ποιος φωνάζει. Οι αστυνομικοί ρώτησαν που είναι ο κ. Γαστεράτος και εκείνη τους είπε, περιμένετε να τον φωνάξω.

Στην συνέχεια, πήγα έξω να δω τι με ήθελαν. Εκείνοι μου απάντησαν ότι ο διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Λευκίμμης είχε κάτι να μου πει και μου είπαν να μπώ στο περιπολικό. Εγώ αρνήθηκα να με μεταφέρουν με το περιπολικό και τους είπα ότι θα ερχόμουν με το δικό μου το αυτοκίνητο, όπου έτσι και έγινε.

Στο τμήμα που φτάσαμε ρώτησα να μου πουν τι με ήθελαν και ο διοικητής του τμήματος κ. Γιαννούλης μου απάντησε σε πολύ αυστηρό τόνο να σταματήσω να φωνάζω γιατί θα μου έβαζε χειροπέδες και ότι θα μάθω για το τι πρόκειται στην Ασφάλεια της Κέρκυρας.

Εκεί με πληροφόρησαν για τις κατηγορίες και τα καμώματα του Δημάρχου μας, για την μήνυση που έκανε σε άλλα 9 άτομα.

Όσο αφορά τις κατηγορίες εναντίων μου θα ήθελα να πω στον κ. Γατσούλη αλλά και στους ρουφιάνους του που τον βοήθησαν να συντάξει την λίστα με τα ονόματα, ότι επέλεξαν λάθος άτομο διότι, αν και ήμουν παρόν στα γεγονότα δεν έκανα τίποτε από τα πράγματα για τα οποία με κατηγορούνε. Απλός τυγχάνει να έχω μπει στο στόχαστρο του κ. Γατσούλη επειδή έχω διαφορετική άποψη από αυτόν αλλά και από αυτήν του σιναφιού του. Το γεγονός αυτό και μόνο σήμερα στην Λευκίμμη είναι αρκετό για να κατηγορηθεί κανείς ακόμα και για τρομοκρατία.»



Ο κ. Κώστας χορεύοντας το ζεϊμπέκικο “Όλα είναι ένα ψέμα” από την κατάληψη στα Μεσοράχια.

Για τέτοια άτομα δίνει εντολές ο κ. Γατσούλης να συλλαμβάνουν.

Είναι γεγονός πάντως ότι ο κ. Γατσούλης βοηθήθηκε από τρίτους προκειμένου να συντάξει την λίστα με τα ονόματα. Το δήλωσε και ίδιος άλλωστε στην συνέντευξη στο MEGA λέγοντας ότι «…τους γνωρίσαμε…. »



Η αστυνομία τους άφησε τελικά ελεύθερους εφόσον είδε ότι δεν μπορούσαν να συλλάβουν τους υπόλοιπους 8. Το μέλλον πλέον της υπόθεσης θα εξελιχθεί στα δικαστήρια με ημερομηνία που θα οριστεί πιθανότατα την ερχόμενη Τρίτη.

Να σημειώσουμε επίσης, ότι κατά την διάρκεια της κράτησης τους στην Ασφάλεια, η κα. Σουλάνη υπέστη υπογλυκαιμικό επεισόδιο. Η χρόνια ασθένεια από το ζάχαρο αλλά και η φόρτιση από τα γεγονότα την έκαναν να μην αντέξει και να πέσει λιπόθυμη στο έδαφος. Στον χώρο κατέφθασε ασθενοφόρο όπου της δόθηκαν οι πρώτες βοήθειες και στην συνέχεια οδηγήθηκε στο γενικό νοσοκομείο της Κέρκυρας.

Σχετικά άρθρα
Νέες Συλλήψεις
ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ