ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΜΑΤΕΡΗ Η ΛΕΥΚΙΜΜΗ!!!‏

Είμαι Λευκιμμιώτης και εγώ, εκεί μεγάλωσα και γνωρίζω πολύ καλά αυτό τον τόπο απο μικρο παιδί. Είναι το πιο αμόλυντο κομμάτι που έχει απομίνει απο τον οδοστρώτηρα του τουρισμού στην Κέρκυρα και όπως πάντα οι πλούσιοι που θα πετάξουν τα σκουπίδια τους? Εκεί που υπάρχουν φτωχοί,αγροτικός πληθυσμός και άνθρωποι του μόχθου πάγια τακτική των υπευθύνων της νομαρχίας της Κέρκυρας να υποβαθμίζει επί σειρά ετών ένα κομμάτι του νησιού τόσο εξόφθαλμα'.

Χρόνια θυμάμαι οι δρόμοι ήταν κατσικόδρομοι,λακούβες,καμιά υποδομή,κανένα ενδιαφέρον για τον τόπο μου απο την πολιτεία λες και ήμασταν ΚΟΥΡΔΟΙ......... Ναί ως κούρδους μας αντιμετώπιζαν,χωρίς να θέλω να προσβάλλω αυτόν τον περίφανο λαό' οι ανεύθυνοι αυτοί άνθρωποι οι ελεοινοί αυτοί τύποι προσβάλουν ακόμα μια φορά εμένα και τριάντα χιλιάδες και πλέον μόνιμους και απόδιμους κατοίκους αυτης της περιφέριας.

Στέλνοι ξένους εκτος Κερκύρας ΜΑΤ να χτυπήσουν ποιους? Ανθρώπους που αγαπούν τον τόπο τους που δεν δέχονται τα σκουπίδια και της βρωμίες των σφιγγοκολλάριων της πόλεως της Κέρκυρας και των κάθε είδους τυχάρπαστων,τυχοδιωκτών που δεν σέβονται το περιβάλλον του νησιού.

Ας πάρουν θέση επιτέλους επώνυμοι άνθρωποι που κατάγονται απο εκει, και οι οποίοι έχουν κάθε λόγο να αντισταθούν στην λαίλαπα του εκλεπτυσμένου φασισμού που έχει ενσκύψει σε όλους τους χώρους.

Δεν θα τους περάσει, πρώτα θα περάσουν πάνω απο νεκρούς,και αφου μας θάξουν όλους ας κάνουν χωματερή τον τόπο μου.