Εφιάλτης ο ΧΥΤΑ Λευκίμμης

Αγαπητοί συνδημμότες ,σήμερα για πρώτη φορά ,μετά την έναρξη των εργασιών στα μεσοράχια πήγα να δω από κοντά τα <<αναπτυξιακά έργα>>. Περιτό να σας πω οτι το γήπεδο της χωματερής κοντεύει να φτάσει στον Άγιο πέτρο,κάθησα πάνω σ'ένα λόφο και κοίταζα το απέραντο της έκτασης που ετοιμάζεται να δεχτεί εκατομμύρια τόνους σκουπίδια και έτσι να μεταμορφόσει το πανέμορφο αυτό τοπίο σ΄έναν ανατριχιαστικό εφιάλτη για ολόκληρη την ΛΕΥΚΊΜΜΗ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο κάβος ,τα μελίκια ΄το νιοχώρι,θα πληρώσουν πρώτοι το τίμημα και λίγο αργότερα η υπόλοιπη Λευκίμμη.

Αναρωτιέμαι αν είμαι ο μοναδικός κάτοικος της λευκίμμης που βλέπω αυτόν τον εφιάλτη να έρχεται γιατί όταν κατεβαίνω στο ποτάμι ή στις ργγλάδες περίπατο βλέπω τους δήθεν προοδευτικούς λευκιμμιώτες να πίνουν ήσυχα τον καφέ τους,ενώ εγώ εχω χάσει τον ύπνο μου από την πρώτη μέρα που έφτασαν εδώ τα μηχανήματα.

Θα πρότεινα λοιπόν σ΄αυτούς τους νιώθοντας ασφαλείς δημότες που πιστεύουν ότι όλα θα πάνε καλά και θα γίνει ένα σωστό έργο να πάνε στο εργοτάξιο να ανεβούν πάνω σ΄ένα ψηλό λόφο να τους φυσήξει λίγο φρέσκο πουνεντάκι να ξυπνήσουν από τον λήθαργο και είμαι σίγουρος ότι θα δουν και αυτοί τον ίδιο εφιάλτη να έρχεται.

Αγαπητοί φίλοι σας ικετεύω να το κάνεται και ειμαι σίγουρος ότι θα χάσεται κι εσείς τον δικός σας ύπνο. Αλλά καλύτερα να χάσουμε τον ύπνο μας για λίγες μέρες παρά ολόκληρη την ζωή μας και τον τόπο μας που τόσο λατρεύουμε.

ΠΑΝΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ