ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Σήμερα Τρίτη 3/2/2009 και ώρα 9,55 π.μ. στο γραφείο της Δημόσιας Υπηρεσίας που εργάζομαι γίνονταν Δημοπρασία αυτοκινήτων του ΟΔΔΥ. Ανάμεσα στους πολίτες που συμμετείχαν στη Δημοπρασία ήταν και ο κος Μιχάλης Κάρρας , Δήμαρχος Φαιάκων και πρόεδρος της ΤΕΔΚ Κερκύρας.

Πριν αρχίσει η διαδικασία της Δημοπρασίας, έπιασε μαζί μου συζήτηση ο κος Κάρρας για το φλέγον θέμα της διαχείρισης των σκουπιδιών στο Νομό μας. Μου έκφραζε τις απόψεις του, έκφραζα κ εγώ τις δικές μου διαφωνώντας μαζί του παρουσία συναδέλφων μου και άλλων πολιτών. Κάποια στιγμή αφού δεν άντεξε το διάλογο και για να δήξει τη δύναμη της εξουσίας την οποίαν έχει, βιαιοπράγησε εναντίον μου σφίγγοντάς μου το λαιμό με το χέρι του , ενώ ταυτόχρονα με έβριζε χυδαιότατα. Δεν σεβάστηκε ο κος Δήμαρχος και πρόεδρος της ΤΕΔΚ ούτε το χώρο της Δημόσιας Υπηρεσίας.

Καταγγέλλω στη Κερκυραϊκή κοινωνία την απαράδεχτη συμπεριφορά του αιρετού εκπροσώπου, κου Μιχάλη Κάρρα και καλώ όλους τους Δημάρχους του Νομού μας που τον έχουν αναδείξει σε πρόεδρο τους, να πάρουν θέση στην απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά του.

Σε κάθε περίπτωση τον θέτω στη κρίση της δημοκρατικής Κερκυραϊκής κοινωνίας.

Το περιστατικό αυτό το έθεσα υπόψη και του αστυνομικού τμήματος Κέρκυρας, επιφυλασσόμενος για κάθε περεταίρω νόμιμη ενέργεια, με την οποία θα προστατεύεται η προσωπική μου ασφάλεια.

Ο ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩΝ

ΣΠΥΡΟΣ Δ. ΒΕΡΟΝΙΚΗΣ
ΤΗΛ. 6974884786