Προς όλους του ενδιαφερομένους

Ζω στην Αθήνα, και αν ήμουν ένας κοινός άνθρωπος αυτά που συμβαίνουν στην Λευκίμμη θα με άφηναν αδιάφορο.

Ευτυχώς είμαι ένα άτομο σκεπτόμενο με άποψη και πρωτοβουλίες.

Θέλω να γράψω μερικές σειρές και να τις διαβάσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.

1. Προς τον Υπουργό εσωτερικών.
Κύριε Υπουργέ είναι δυνατόν όλα αυτά που συμβαίνουν στην Κέρκυρα και συγκεκριμένα στην Λευκίμμη να σας αφήνουν αδιάφορο; Διαβάστε παρακαλώ τα σχετικά άρθρα που γράφονται σε αυτό το blogs και αν έχετε την στοιχειώδη ανθρωπιά και κατανόηση πράξτε ανάλογα και σταματήστε αυτό το αίσχος που μας κάνει διεθνώς ρεζίλη.

2. Προς τον Αστυνομικό διευθυντή της Κέρκυρας.
Κύριε Τσιοτσιο από την θέση του Αστυνομικού με τον βαθμό που σας προήγαγε το Ελληνικό κράτος νομίζετε ότι οι ενέργειες που πράττετε σας τιμούν; Εγώ κύριε Αστυνομικέ Διευθυντά θα είχα παραιτηθεί προκειμένου να διατηρήσω την αξιοπρέπεια μου και την υπόληψη μου.

3. Προς τον Δήμαρχο το μόνο που έχω να πω είναι ότι καταλάβαμε η μίζα που θα εισπράξει πρέπει να είναι μεγάλη και να αξίζει τον κόπο που δεν θα ξαναδεί Δημαρχία ούτε μετά από τρακόσια χρόνια γιατί αν είναι τίποτα ψίχουλα τον πιάσανε κορόιδο.

4. Προς εκείνα τα παιδαρέλια που καλύπτονται πίσω από την ασπίδα το κλομπ και το κράνος και ενίοτε στα μπιστόλι που δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν.
Αγαπητά μου παιδιά καταλαβαίνουμε ότι στην ζωή σας βρεθήκατε ανίκανοι να αγωνιστείτε ως οικοδόμοι, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, γιατροί, δικηγόροι, ελεύθεροι επαγγελματίες κλπ. Διαλέξατε τον θυμό που έχετε για την ζωή σας να τον βγάζετε επάνω σε κάθε συνάνθρωπο σας με τις σχετικές ενέργειες που όλοι ξέρουμε. Σεβαστείτε πρώτα τους εαυτούς σας τις οικογένειες σας του ανθρώπους δικαίως διαμαρτύρονται. Για να σας σέβονται και οι άλλοι και να μην σας αποκαλούν Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι.


Και τέλος προς τους κατοίκους της Λευκίμμης.

Αγωνιστείτε για τον τόπο σας. Όλα με κόπο και αγώνες επιτυγχάνονται έχετε την συμπαράσταση όλου του Ελληνικού Λαού.


Δρακόπουλος Γιώργος