"Λόγω άνωθεν πιέσεων"

Επιστολή του Τρύφωνα Βέργη προς την Διεύθυνση του ΤΗΛΕΚΕΡΚΥΡΑ

Κέρκυρα 26 Μαρτίου 2008

Προς
Τον Πρόεδρο και τα μέλη του ΔΣ ΤΗΛΕΚΕΡΚΥΡΑ Α.Ε.
Τρίκλινο
Φαξ: 2661052234 & 2661058267
Κέρκυρα

Κύριοι,

Με μεγάλη λύπη Σας ανακοινώνω ότι σήμερα Τετάρτη 26 Μαρτίου δεν επιτρέψατε να γίνει επανάληψη της Εκπομπής μου όπως γίνεται κάθε Τετάρτη στις 18:00.
Το θέμα της εκπομπής ήταν «Η καταστροφή του περιβάλλοντος με την κατασκευή του ΧΥΤΑ στην Λευκίμμη Κέρκυρας». Κατά την διάρκεια της εκπομπής δεκάδες κάτοικοι έκαναν ζωντανές τηλεφωνικές παρεμβάσεις.
Η συγκεκριμένη εκπομπή ποιόν ενόχλησε και δώσατε εντολή να μην γίνει η επανάληψη της εκπομπής μου;
Στην τηλεφωνική μου επικοινωνία με τον λογιστή των επιχειρήσεών Σας και κατά 25% συνιδιοκτήτη του Τηλεκέρκυρα Α.Ε. κύριο Ευάγγελο Δρίτσα μου ανακοίνωσε ότι αυτός έδωσε εντολή να μην προβληθεί η επανάληψη διότι δέχθηκε πολλές παρεμβάσεις ΑΝΩΘΕΝ.
Θέλω να γνωρίζω εγγράφως από ποιόν ήταν οι παρεμβάσεις και να μου απαντήσετε πότε θα γίνει η επανάληψη της Εκπομπής μου και αν στο μέλλον θα υποστώ και άλλες λογοκρισίες.
Μέχρι σήμερα νομίζω ότι με τον καλύτερο τρόπο! Προστάτεψα τα συμφέροντα των Επιχειρήσεών Σας και της Οικογένειά Σας.

Ευχαριστώ
Τρύφωνας Μ. Βέργης


Δείτε το βίντεο από την εκπομπή της Τρίτης 25 Μαρτίου για τον ΧΥΤΑ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ:

Α Μέρος



Β Μέρος




Πηγή CorfuNews

Σχετικά άρθρα:
Εντός των ημερών η τελική στάση του Δημάρχου Σ. Γατσούλη στο θέμα του ΧΥΤΑ
Επίσκεψη Τ. Βέργη στα Μεσοράχια
Φίλοι Λευκιμμιώτες
Μαύρη σελίδα για τα ΜΜΕ της Κέρκυρας
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το ΧΥΤΑ Λευκίμμης συμπαραστέκεται στον Τ. Βέργη
Καταγγελία για την τηλεοπτική εκπομπή