Mε αφορμή ένα «ευχαριστώ»

Φωνάζει ο κλέφτης για να σκιαχτεί ο νοικοκύρης.

Αλλά έχει την ατυχία ο νοικοκύρης να έχει ήθος , αξιοπρέπεια και ποτέ καμία διαπλοκή με την εξουσία σε κανένα επίπεδο.

Δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου υποδεικνύει από ποιο δρόμο θα περάσω και ποιες θα είναι οι συγγενικές και κοινωνικές μου σχέσεις.

Ήμουνα και θα είμαι πάντα σε κάθε κινητοποίηση-διαμαρτυρία για το περιβαλλοντικό έγκλημα που επιχειρείται στη νότια Κέρκυρα.

Στις 16 Ιουνίου 2008 στο περιφερειακό της Λευκίμμης ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ με όλους τους Λευκιμμιώτες αγωνιστές, όταν κάποιοι άλλοι δεν γνώριζαν τίποτε γιατί ήταν στους Παξούς.

Μέχρι τώρα τρομοκρατία υπήρξε από τις δυνάμεις καταστολής, τώρα ανέλαβαν το έργο τους κάποιοι άλλοι.

Η φασιστική νοοτροπία και συμπεριφορά εμένα δεν με αγγίζει

Πανδή Στυλιανή